Destek Merkezi
Uzmanlarımıza 7x24 erişim ile yazılım ve donanımlarımıza yaptığınız yatırımdan maksimum değeri yaşayın.
Standart teklif ettiğimiz (FullCare desteği için bir ön koşul) destek hizmeti, yazılım ve donanım yatırımınızdan maksimum değer elde etmenize yardımcı olur. Sorunlarınızı teşhis edip çözebilecek uzmanlarımıza hızlı 24 saat erişim sağlayarak, zamanınızı artırmak, toplam sahip olma maliyetini azaltmak ve verimli iş sonuçları elde etmek için bilgiye sahibiz. Mutlu müşterilerimiz bunun kanıtıdır.
Destek Taahhüdü
Amacımız sektörde en yüksek kalitede teknik destek sağlamaktır.
Andevos destek hizmetleri, uzman ve tecrübeli kadrosu ve en güncel uzaktan erişim ve raporlama uygulamaları ile sürekli daha iyi ve kaliteli hizmet vermeyi hedeflemektedir.
İletişim Kanallarımız
destek@andevos.com.tr mail adresinden ticket açabilirsiniz.
0212 295 2230 telefon numarasından çağrı açabilirsiniz.
Standart Destek
- Yazılım ve donanım güncellemeleri.
- Optimizasyon
- İletişim.
- Problem önleyici planlama
- Sorun giderme
- İlk çağrı cevaplama süresi
Destek Portföyümüz
Standart Destek
Reaktif teknik destek
- Sınırsız çağrı açma
- Hızlı geri dönüş
- Ürün güncellemeleri
- Teknik uzmanlarımız ile telefon desteği
FullCare Destek
Gelişmiş Destek
Sizin için teknik uzmanlarımız problemi ivedilikle sahiplenecek ve çözüm oluşana kadar sahiplenecek. Problem çözülene kadar ilgili uzmana başka görev atanmayacaktır.
FullCare Destek
Önleyici Destek
Satın aldığınız yazılım ve donanım sistemlerinin azami verimlilik ve sorunsuz çalışmaları için, teknik uzmanlarımız önleyici periyodik bakım hizmeti vereceklerdir. Sistemler belirlenen tarihlerde düzenli olarak bakım, optimizasyon ve gerekli durumlarda kullanıcı eğitimi verilmek suretiyle takip edilecektir.
FullCare Destek
Premium Destek
Kurumunuz için bir teknik yetkili atanacak ve ayda 1 (bir) defa düzenli olarak kurumunuzu ziyaret edecek. Ziyaret sırasında ilave talep/ihtiyaçlarları not edecek ve ivedilikle gerçekleştirilmesi için iş planı oluşturacak ve takibini gerçekleştirecek.